Jeśli masz interesujące filmiki , fotografie, chętnie je opublikuję krakowskiblog@gmail.com

poniedziałek, 11 listopada 2019

Powrót Batmana - nowa odsłona

Szanowni Czytelnicy
Po długiej przerwie bo przecież ostatni post napisałem 9 marca 2015 roku wracam. Wracam po długiej chorobie, nie zamierzam jednak tu użalać się nad sobą a tylko proszę o zrozumienie bo w czasie mojej nieobecności w sieci otrzymałem setki wiadomości, za które dziękuję. Tak czy owak mimo , że to tylko 4 lata to dla mnie proszę mi wierzyć było to jak wyprawa Odysa.

W najbliższym czasie najwięcej uwagi chcę poświęcić na sprawy jakości życia w naszym mieście. Tak więc sprawa jakości powietrz, komunikacji będą tematami przeważającymi. Będę bacznym obserwatorem życia w mieście i będę wytykał palcem hipokryzję i nierzetelność lokalnych mediów. Liczę, że przynajmniej część z Państwa zajrzy tu przy okazji porannej lub popołudniowej kawy aby spojrzeć na krakowski grajdołek z perspektywy blogera. Zachęcam także do korespondencji i zgłaszania spraw , którymi tzw. media głównego nurtu nie chcą się zająć.

Serdecznie Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje Ci ziomalu za komentarz :D POZDRAWIAM