Jeśli masz interesujące filmiki , fotografie, chętnie je opublikuję krakowskiblog@gmail.com

piątek, 14 listopada 2014

ciąg dalszy sprawy podatków od lotniska w Balicach - odpowiedź Pani Wójt

Poniżej odpowiedź Pani Wójt na mój poprzedni wpis. Od siebie dodam tylko tyle, że nie interesują mnie Pani kampania wyborcza. Po raz kolejny zwracam uprzejmie Pani uwagę , że wątek podatków lotniskowych poruszyłem co najmniej rok wcześniej. Oczekuję tylko odpowiedzi na postawione pytania. Zamiast tego otrzymuję:


Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pańską wiadomość uprzejmie wskazuję, że Pańskie deklaracje rozmijają się z treścią przywołanego w jej treści wpisu.Nie bez kozery proponowałam Panu spotkanie w poruszanej przez Pana sprawie – chodzi bowiem o to, że poza aspektem merytorycznym, czyli interesem Gminy i jej mieszkańców, sprawa ma również, niestety, kontekst polityczny. Wskutek bowiem niewczesnych i nietrafnych wypowiedzi pewnych osób, każda próba wyjaśniania sytuacji jest odczytywana jako atak; właśnie z tej przyczyny w obecnie trwającej kampanii wyborczej bezcelowe jest tłumaczenie rzeczy oczywistych, gdyż zamiast merytorycznego znaczenia, zostanie mu przypisana intencja li tylko polityczna. Jeśli – jak Pan deklaruje – nie ma Pan zamiaru uczestniczyć w rozgrywkach politycznych, winien Pan to zrozumieć i wstrzymać się z wyciąganiem tak pochopnych wniosków, jakie zawarł Pan w ostatnim wpisie. Jeśli zaś Pańskie deklaracje o braku zaangażowania w politykę są bez pokrycia – udzielanie Panu merytorycznej odpowiedzi i tak nie byłoby celowe.Skoro otrzymał Pan list starosty krakowskiego, nie może Pan nie zauważyć, że pochodzi on sprzed kilku miesięcy a przy tym w znacznej części dotyczy on wątków już wówczas przebrzmiałych (w tym i okoliczności doskonale Panu znanych). Nieuprawnione jest więc traktowanie tegoż listu jako źródła informacji czy inspiracji. Co więcej, z pewnością wie Pan, iż wyjaśnieniu poruszanych w nim kwestii poświęcono dwa posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Zabierzów; skoro Radni po tych posiedzeniach uznali, że prowadzenie dalszej dyskusji jest bezcelowe (to przecież Radni, a nie Wójt, decydują o czym będą obradować), to znaczy że sprawa została wówczas wyjaśniona.Pańska obecna postawa jest probierzem Pańskich rzeczywistych intencji. Jak Pan trafnie zauważył, na swe pytania otrzymuje Pan rzeczowe odpowiedzi, gdyż każdego interesanta traktuje się w Zabierzowie poważnie. Jeśli Pańskim celem jest rzeczowa dyskusja, zrozumie Pan że szczegółowe omówienie tematu ma sens jedynie po zakończeniu kampanii wyborczej, gdyż wówczas nie sprowokuje żadnego konfliktu; jeśli Pańskie cele są inne, prowadzenie dalszej korespondencji jest bezcelowe.  Z poważaniemElżbieta Burtan

--------------------------------------------------------------------------------------
i moja odpowiedź:

Szanowna Pani Wójt
Nie interesuje mnie kampania wyborcza tym bardziej , ze nie znam Pani ani Pani kontrkandydatów. Pani wybaczy ale nikt nie będzie mi mówił co ma być źródłem inspiracji dla mnie.  Wyraźnie Pani napisałem , że chcę poznać Pani stanowisko. Wystarczyło mi wysłać odpowiedzi na nie zamiast ich unikać. Może faktycznie jest tak jak Pan Krzyworzeka pisze, że niezręcznie jest Pani stanąć po stronie mieszkańców w konflikcie z lotniskiem. Pani Wójt dopóki nie uzyskam odpowiedzi na zadane wcześniej pytania trudno mi będzie uwierzyć, że jest inaczej. Reszta informacji na blogu.

Z poważaniem
J.Krakowski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje Ci ziomalu za komentarz :D POZDRAWIAM