Jeśli masz interesujące filmiki , fotografie, chętnie je opublikuję krakowskiblog@gmail.com

wtorek, 29 października 2013

List do radnych

Tak więc zaskoczony doniesieniami mieszkańców jak również własnej analizie problemu postanowiłem wysłać list do rajców krakowskich , którego treść zamieszczam poniżej. Mam nadzieję, że szanowne grono albo przynajmniej jego część zwróci uwagę na problem zanim się taki nam objawi w Krakowie w przyszłości. Mojej szczególnej uwadze poświęciłem wątek poruszony przez jednego z forumowiczów forum lotnictwa, który opisał koncepcję nowego pasa, startowego lotniska w Balicach, którego budowa jest w planie. Otóż wskazuje on iż taka koncepcja budowy pasa implikuje tym, że samoloty będą przelatywać nad dolinkami krakowskimi. Nie dość , że mamy super czyste powietrze w Krakowie to jeszcze chcą nam Krakusom odebrać ostatnią zieloną enklawę gdzie wraz z rodzinami odpoczywamy w wolnym czasie. Przekonamy sie wkrótce czy radni dostrzegą problem czy może najdalszym punktem, który widzą jest koniec ich własnego nosa. Obiecuję wrócić do tematu. A oto list do radnych:


Szanowni Państwo Radni.

Zainteresowałem się tematem lotniska na prośbę mieszkańców. Zamieszczam też link jaki znalazłem do forum sympatyków lotnictwa gdzie autor w dość ciekawy sposób pokazuje kto rządzi w tym mieście. Czy Państwa zdaniem dopuszczalne jest aby tak ważne decyzje jak rozbudowa portu odbywała się bez konsultacji z władzami miasta Krakowa ? Czy Państwo na pewno wiecie co się dzieje na naszym podwórku?
Jednocześnie przypominam , że pracuję nad zgromadzonymi przezemnie materiałami dotyczącymi nadużyć podatkowych przez Airportkrakow. Jestem w kontakcie z Urzędem Lotnictwa Cywilnego, który to Urząd także prowadzi procedurę wyjaśniającą.
Mam nadzieję , że do problemu szarogęszenia się Pana Pamuły podejdziecie Państwo z należytą powagą. Mam też nadzieję , że zainteresujecie się Państwo nepotyzmem uprawianym wspólnie przez władze portu oraz reprezentantów gminy Zabierzów, którzy w zamian za milczenie otrzymują dla swoich krewnych posady pracy w Airportkrakow.

http://epkk.wordpress.com/2013/06/19/czy-warto-bic-sie-o-dluzsza-droge-startowa/

Z poważaniem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje Ci ziomalu za komentarz :D POZDRAWIAM